Constructa CK 65743

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Constructa CK 65743 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E. 14-06-2020

Koelkast, zonde van het vries gedeelte

Geschreven voor: Constructa CK 65743

In nieuwe keuken nieuwe koelkast, achteraf spijt van het vriesgedeelte ipv grote koelkast. Er moet echt nog een vriezer naast.
Waar vroeger laden gewoon de volledige diepte waren, is nu het aantal dat je in de vriezer kwijt kunt echt minimaal alleen de middelste la is ' normaal' . Onderste is een diepe la, maar heel kort die had ook volledig groot als omvang kast mogen zijn, en de bovenste echt alleen voor ijsblokjes houders ofzo.. zo ondiep. Even voor de snelle dingen oke maar moet nog een vriezer bij om genoeg te kunnen vriezen.
Koelkast is qua inhoud ruim, en is wat je van een koelkast verwacht.

Pluspunten

• Ruime koelkast

Minpunten

• Diepvries, echt wel aan kleine kant.

Eriekje 17-09-2019

Combi koel- en vries kast

Geschreven voor: Constructa CK 65743

In onze nieuwe keuken hebben wij gekozen voor constructa apparatuur. Ook onze koelkast is van dit merk. Tevreden over de ruimte en de inrichting. Wel moeten we wennen aan het geluid wat de koelkast maakt. Omdat wij een open keuken hebben is dit soms een beetje storend.